2019-2020
Παρά τις αντιξοότητες της φετεινής χρονιάς το σχολείο εκπλήρωσε σε μεγάλο βαθμό το πρόγραμμά του
Οι αποδείξεις στο βιντεάκι με τις δραστηριότητες της χρονιάς VIDEO
Παρά τις αντιξοότητες της φετεινής χρονιάς το σχολείο εκπλήρωσε σε μεγάλο βαθμό το πρόγραμμά του
Οι αποδείξεις στο βιντεάκι με τις δραστηριότητες της χρονιάς VIDEO
Ξεναγήσεις σε Μουσεία ηλεκτρονικά
Συμβουλές χρήσης του Διαδικτύου για γονείς και μαθητές
Οδηγίες δημιουργίας λογαριασμών των μαθητών
στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ)
"Μένουμε σπίτι....Συνδε-Δεμένοι"
Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας
Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Σχολικό έτος 2019-2020
Υπεύθυνος καθηγητής : Τζεβελέκης Κων/νος
Εργασία των μαθητριών Καραπά Καλλιόπης και Γκόφη Αναστασίας
Έρευνα για την χρήση του ποδηλάτου στα πλαίσια του μθήματος της τεχνολογίας
Την Δευτέρα 17/2/2020 και την Τετάρτη 19/2/2020, μετά από συνεννόηση με τον Όμιλο ΟΥΝΕΣΚΟ Σερρών, επισκέφτηκαν το σχολείο μας οι εκπαιδευτές Παναγιώτης Μωυσίδης και Μαρία Καλουπτσή, προκειμένου να υλοποιήσουν μαζί με τους μαθητές/τριες των τμημάτων της Γ’ τάξης, βιωματικές δράσεις που έχουν στόχο να καλλιεργήσουν στους μαθητές μια ευρύτερη αντίληψη για τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Οι δράσεις αυτές οργανώνονται με βάση τη μεθοδολογία των εγχειριδίων Compass και Compas
(ενδεικτικά https://www.demopaideia.gr/wp-content/uploads/2015/11/councileurope_compasito_gr.pdf)
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία μέσα από τη συμμετοχή τους στις δραστηριότητες αυτές, να έρθουν σε επαφή με την έννοια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και να εκφράσουν τις απόψεις και τους προβληματισμούς τους γύρω απ΄αυτά. Διεξοδικότερα, ασχολήθηκαν με το Δικαίωμα στην Εκπαίδευση και τις διάφορες πτυχές του ζητήματος.
Με αφορμή την πανελλήνια Ημέρα ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό ο Σύλλογος διδασκόντων του 3ου Γυμνασίου, σύμφωνα και με τη σχετική εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ., οργάνωσε δίωρη εκπαιδευτική παρέμβαση ευαισθητοποίησης των μαθητών του σχολείου την Τετάρτη 4 Μαρτίου. Την επιστημονική συνδρομή και τον συντονισμό της δράσης ανέλαβε η κ. Φωτεινή Τσουκνίδα, Ψυχολόγος της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Σερρών.
Η παρέμβαση υλοποιήθηκε αρχικά στα τμήματα της Γ΄ Γυμνασίου, όπου οι μαθήτριες και οι μαθητές του σχολείου προσέγγισαν το θέμα μέσα από βιωματικές μεθόδους και μελέτες περίπτωσης που τους είχαν δοθεί και στη συνέχεια παρουσίασαν στο σύνολο των μαθητών του σχολείου τα πορίσματά τους. Η δράση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση της κ Τσουκνίδα και τον διάλογο με τους μαθητές σχετικά με το αρνητικό φαινόμενο του σχολικού φαινομένου και την ανάγκη υιοθέτησης μιας στάσης αποδοχής και συνεργασίας.Εργασίες Φωτο==>>